Thursday 30 July 2009

Wygraaa łaam !

Jejku... musze się pochwalić dostałam pierwszą scrapową nagrodę :) za pierwszy mój scrap! Zrobiony do mapki nr 10 ze scrapmapek. Nagrodę sponsorowała firma prima, wiec bedę miała świetny zestaw kwiatków :) Ogromnie się cieszę i jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie!

I'm a very extremaly happy to say- I have received my first scrap prize- got it for my first scrap! The scrap I made according to scrap map no 10 from scrapmapki. The prize was sponsored by Prima MArketing Inc. - that means i'll receive lovely "bunch" of flowers :) Many thanks for awarding me!

5 comments:

  1. Gratulacje!!Miło mi że do mnie zajrzałaś.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Wygrana jak najbardziej zasłużona! Gratuluję!

    ReplyDelete
  3. Dziekuje Tymonsyl :)
    Dziekuje Gosia- cala przyjemnosc po mojej stronie ;)

    ReplyDelete
  4. Gratuluję , cieszę się razem z Tobą i dziękuję ,że do mnie zaglądasz ***

    ReplyDelete
  5. Dzieki.
    Zagladam, a jakze :)

    ReplyDelete

Dziękuję :)