Sunday 24 January 2010

zestaw urodzinowy

Dla przyjacióki...
I pod CM ~ 24 ze scrapmapek
taki oto zestaw urodzinowy...
Przód:

i tył zakładki:

kartka z bliska...

ręcznie szyłam i wiązałam :)

trochę ciemne foto zakładki:



jeszcze nie dorobiłam się pieczątki ;)


************************************************
Oprócz tego można wygrać COŚ w PASTELACH u Brises ja się akurat wpisałam , ale są jeszcze 3 możliwości... :)
Oprócz tego Kobens rozdaje do 3. lutego...
a Rudlis do 19. lutego
Pozdrawiam wszystkich cieplutko :)

5 comments:

  1. Piękny komplecik, a zakładka szczególnie!!!

    ReplyDelete
  2. ale cudeńko :) Bardzo mi się podoba :)
    A moje szycia na kartce - ręczne oczywiście :)
    Pozdrawiam gorąco w te szalone mrozy!! :*

    ReplyDelete
  3. Z taką zakładką na pewno będzie się ochoczo czytało! :)

    ReplyDelete
  4. Dzięki dziewczyny :)
    zawsze to miło na duszy :)

    ReplyDelete

Dziękuję :)