Sunday 17 October 2010

flora, fauna i reszta

Na wyzwanie my secret garden naPolki Scrapują
- Pani jak zawsze kwitnąca...
- A pan jak zwykle sobie grabi !!! :)
świetny tekst na kolaż - może się kiedyś podejmę.
A tymczasem:
kartka dla wyjątkowej kobiety :*

Miały być:
elementy flory, fauny...

oraz infrastruktury ogrodowej (kłódka do bram raju ;)

Szwy dodałam od siebie :) wreszcie maszynę odkurzyłam...

I cała kartka:

Na warsztacie jeszcze dwie...

Pozdrawiam ciepło i dziękuję za komentarze :)

3 comments:

  1. Witaj :D w końcu dotarłam ale wiesz co .... albo już u Ciebie byłam albo mam deja vu .... kartka świetna ehhh coraz bardziej chodzi za mną próba sił w tej dziedzinie ... ale jeszcze będzie musiało poczekać na swoją kolej :D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki

    ReplyDelete
  2. Taka wiosenna ta karteczka, widzę, że na warsztacie tak samo wiosennie:) A u nas już ziiimnnno, szczególnie o tej porze:)Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  3. Very nice image and you blog is very nice to watch and read. I like your blog very much. Come on you look at pictures Teuvo www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and tell all your friends photos on your blog Teuvo fermentation that can be your country's flag to rise higher in my blog. A very good continuation of the autumn to you. Teuvo Vehkalahti Suomi Finland

    ReplyDelete

Dziękuję :)