Tuesday 14 July 2009

Dzięki Cwasi znalazłam candy u SueH . Ustawiając się w kolejkę po ''torta'' trzeba spośród 99 rzeczy zaznaczyc te, która się w życiu zrobiło. Oto moje- zaznaczone w kolorze nadziei ;)

Thanks to Cwasi I've found SueH's candy . Queueing for sweets you have to mark all the things you've done in your life. There's a list of 99 things... I've highlighted mine with the colour of hope ;)

1. Zaczęłam prowadzić własnego bloga / Started your own blog
2. Spałam pod gwiazdami / Slept under the stars
3. Grałam w zespole / Played in a band
4. Byłam na Hawajach / Visited Hawaii
5. Obserwowałam spadające gwaizdy / Watched a meteor shower
6. Dałam na cele charytatywne więcej niż mogłam sobie pozwolić- nie, ale kupuje w sklepach ''charity'' non stop ;) / Given more than you can afford to charity- no but I buy in charity shops on regural basis ;)
7. Been to Disneyland/world/Disneyland Paris
8. Zdobyłam góre / Climbed a mountain
9. Trzymałam modliszkę / Held a praying mantis
10. Zaśpiewałam solo / Sang a solo

11. Skoczyłam na bungee / Bungee jumped
12. Byłam w Paryżu / Visited Paris
13. Ogladałam burze z piorunami na/z morzu/a / Watched a lightning storm at sea - does being nearly struck by a lightning count? ;)
14. Nauczyłam się jakiejś sztuki od zera / Taught yourself an art from scratch
15. Zaadoptowałam dziecko / Adopted a child
16. Miałam zatrucie pokarmowe / Had food poisoning
17. Weszłam na Statue Wolności / Walked to the top of the Statue of Liberty
18. Uprawiałam warzywa / Grown your own vegetables
19. Widziałam obraz Mona Lisa we Francji / Seen the Mona Lisa in France
20. Spałam w pociagu ''nocnym'' / Slept on an overnight train
21. Przeżyłam bitwe na poduszki / Had a pillow fight
22. Pdróżowałam na stopa / Hitch hiked
23. Wzięłam dzień wolny kiedy nie byłam chora / Taken a sick day when you’re not ill
24. Trzymałam owieczkę / Held a lamb
26. Kąpałam się na golasa /Gone skinny dipping
27. Biegłam w maratonie / Run a Marathon
28. Płynęłam w Wenecji Gondolą /Ridden in a gondola in Venice
29. Widziałam zaćmienie słońca / Seen a total eclipse
30. Obserwowałam zachod lub wschód słońca / Watched a sunrise or sunset
31. Stałam na brzegu Wielkiego Kanionu / Stood in the rim of the Grand Canyon
32. Byłam na rejsie / Been on a cruise
33. Widziałam wodospad Niagara / Seen Niagara Falls in person
34. Odwiedziłam miejsce narodzin przodków / Visited the birthplace of your ancestors
35. Widziałam wybuch/ający wulkan / Seen an erupting volcano in person
36. Nauczyłam się nowego języka /Taught yourself a new language
37. Miałam wystarczająco pieniędzy, żeby byc wystarczająco szczęsliwą / Had enough money to be truly satisfied
38. Widziałam Krzywą Wieżę w Pizie /Seen the Leaning Tower of Pisa in person
39. Wspinałam się po i na ;) / Gone rock climbing
40. widziałam Davida Michała Anioła / Seen Michelangelo’s David
41. Spiewałam karaoke / Sung karaoke
42. widziałam wybuchający gejzer Old Faithful / Seen Old Faithful geyser erupt
43. Kupiłam nieznajomej/mu jedzenie w restauracji / Bought a stranger a meal at a restaurant
44. byłam w Afryce / Visited Africa
45. Chodziłam po plaży w świetle księżyca / Walked on a beach by moonlight
46. Byłam przewożona karetką / Been transported in an ambulance
47. Miałam namalowany portret / Had your portrait painted
48. Wypłynęłam na połów / Gone deep sea fishing
49. Odwiedziłam Kaplice Sykstyńską / Seen the Sistine Chapel in person
50. Weszłam na Wieżę Eiffla / Been to the top of the Eiffel Tower in Paris
51. Nurkowałam / Gone scuba diving or snorkelling
52. Całowałam się w deszczu / Kissed in the rain
53. Taplałam się w błocie / Played in the mud
54. Byłam w kinie samochodowym /Gone to a drive-in theatre
55. wystąpiłam w filmie / Been in a movie
56. Byłam na Wielkim Murze / Visited the Great Wall of China
57. Rozkręciłam własny interes / Started a business
58. uczyłam się sztuk walki / Taken a martial arts class
59. byłam w Rosji / Visited Russia
60. Podawałam "kuroniówkę'' / Served at a soup kitchen
61. sprzedawałam ciasta na cele dobroczynne / Sold Cookies for charity
62. obserwowałam wieloryby / Gone whale watching
63. dostałam kwiaty bez powodu / Been given flowers for no reason
64. Oddałam krew, płytki krwi lub osocze / Donated blood, platelets or plasma
65. skakałam na spadochronie / Gone sky diving
66. byłam w obozie zagłady / Visited a Nazi Concentration Camp
67. wypisałąm czek bez pokrycia / Bounced a check
68. leciałąm helikopterem / Flown in a helicopter
69. zachowałam zabawkę z dzieciństwa / Saved a favourite childhood toy
70. odwiedziłam Pałac w Buckingham / Visited Buckingham Palace
71. jadłam kawior / Eaten caviar
72. Pieced a quilt or blanket
73. stałam an Times Sq / Stood in Times Square
74. zwiedziłam Everglades / Toured the Everglades
75. wywalił mnie gość z pracy / Been fired from a job
76. widziałam zmianę warty w Londynie / Seen the Changing of the Guards in London
77. złamałam kość / Broken a bone
78. jechałam ścigaczem /Been on a speeding motorcycle
79. byłam na górze Empire State / Been to the top of the Empier State Building
80. Wydałam książkę / Published a book
81. odwiedziłam Watykan / Visited the Vatican
82. kupiłam nowe auto / Bought a brand new car
83. Walked in Jerusalem
84. moje zdjęcie było w gazecie / Had your picture in the newspaper
85. przeczytałam całą Biblie / Read the entire Bible

86. byłam w Białym Domu / Visited the White House
87. zabiłam i oporządziłąm zwierzę do zjedzenia / Killed and prepared an animal for eating
88. przeszłam ospę / Had chickenpox
89. ocaliłam komuś życie / Saved someone’s life
90. zasiadałam w jury / Sat on a jury
91. spotkałam kogoś znanego / Met someone famous
92. dołączyłam do klubu książki / Joined a book club
93. straciłam ukochaną osobę / Lost a loved one
94. urodziłam dziecko / Had a baby
95. widziałam Alamo / Seen the Alamo in person
96. pływałam w Salt Lake / Swam in the Great Salt Lake
97. weszłam w konflikt z prawem / Been involved in a law suit
98. miałam komókrę / Owned a cell phone
99. ugryzła mnie osa,pszczoła / Been stung by a bee

---------------------------------------------------------------------------------

Żeby tego jeszcze było mało, Tsumiko rozdaje piekne materiały... i nie tylko. A jej torby to dopiero ah oh!

And on top of that,
Tsumiko is giving away beautiful fabrics... and a bit more. Have you seen her brilliant bags? :O

No comments:

Post a Comment

Dziękuję :)